Sider

fredag den 5. april 2013

Vest og bukser i babyfløjl



Min plan var egentlig at sy en quiltet vest til Sidsel, men istedet blev til til en vende vest med tilhørende bukser til Astrid. Mønsteret til vesten havde jeg fundet i Symagasinet, men da jeg skulle til at klippe i det quiltede stof, kom jeg i tvivl om størrelsen og tænkte, at jeg heller måtte lave en prøvevest først. For jeg havde jo brugt lang tid på at quilte. Da vesten var færdig passede den ikke Sidsel på 4 år, men Astrid på 7 år - trods mønsteret var en str. 4 år. Puha, der var jeg glad for at have lavet en prøvevest først. For jeg havde nok aldrig fået "solgt" en quiltet vest til Astrid - hun har det altid så varmt. Istedet lavede jeg et par matchende bukser i MiniKreas mønster str. 8 år til hende, så det blev til et sæt. Bukserne har samme grønne foer som vesten. 

Så må jeg igang med at tilrette mønsteret, så det passer til Sidsel.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...