Sider

onsdag den 22. august 2012

Drengebukser i turkis med lommer




Mit første forsøg på at sy bukser med lommer. Det var heldigvis lettere end jeg havde frygtet, da jeg lige fik regnet den ud. Bukserne er selvfølgelig til Alfred og er et MiniKrea mønster str. 80/86. Synes deres størrelser er meget store. Der er heller ikke meget vejleding til mønstre fra MiniKrea, så man skal være lidt erfaren eller læse andre steder, hvordan nogle af tingene skal sys. Men det gik da... Stoffet har nogle år på bagen, da det er noget, jeg har fået af min svigermoder, der selv syede for en del år siden. Det er en fed turkis farve og meget kraftigt stof. Så det var en udfordring at sy linning på, lave rynker ved benkanten og lommerne blev lidt skæve. Glæder mig nu alligevel til at se Alfred med dem på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...